Asa am inceput …
Intr-o seara m-a sunat o prietena si printre multe altele imi povesteste despre subiectul favorit al zilelor noastre: birocratia din Romania si multele documente ce ne sunt necesare pentru a deschide o firma (unele le considera ca sunt doar o hartie in plus la dosar sau un nimic fara valoare)
Am inteles atunci ca in situatia ei sunt multi antreprenori aflati la inceput de drum. Au o idee sau un vis, pe care vor sa il puna in practica, deschid o firma si abia apoi afla ce obligatii au in calitate de administrator:
- declaratii fel de fel – un contabil bun,
- spatiu de lucru – cadru tehnic PSI,
- angajati – lucrator desemnat pe linie SSM, medicina muncii,
- din activitate vor rezulta deseuri – inspector de mediu.
Sunt multe aceste obligatii, dar vrem sa te ajutam sa treci mai usor prin ele. Ne dorim sa iti fim alaturi, sa nu mai ai grija controalelor de ISU, iar pentru celelalte iti putem recomanda pe cineva.
De ce noi? –
Conteaza enorm de mult perspectiva din care privim lucrurile. Acesta este motivul pentru care a luat nastere acest blog. Ne-am obisnuit: apare o lege, se intampla ceva in domeniu, dar nu intelegi.
Pot 1001 motive pentru care se intampla, insa cele mai frecvente sunt:
- fie nu sunt prezentate exact asa cum ar trebui,
- fie nu crezi ca se pliaza pe ceea ce este in momentul de fata la tine, in comunitatea sau afacerea ta,
- sau nu ai timpul necesar sa citesti chiar toate legile ce apar.
Valori
Suntem responsabili si respectam promisiunile pe care le facem.
Suntem decisi sa ne dezvoltam, actionand cu integritate, profesionalism si respect.
Noi stim ca pentru a construi o reputatie este nevoie de timp, iar voi sunteti cei ce ne veti spune daca ne aflam pe drumul cel bun.
Nu ezitati sa ne dati un semn!