A venit momentul să cer ajutor.
Încă din primul an de activitate, am observat că sunt destul de mulți cei care reclamă modul în care sunt livrate serviciile din domeniile SSM și PSI. Parte din cei care ne sunt clienți azi, ne-au reclamat lipsa de comunicare, alții modul în care sunt prestate aceste servicii. Pentru ei am rezolvat punctual aceste nemulțumiri, însă vreau să aflu mai multe de la cei ce nu ne sunt clienți. Am nevoie de părerea ta.
De ce fac acest sondaj?
Motivația mea este pasiunea cu care practic această meserie. Îmi doresc să schimb părerea general valabilă „încă o cheltuiala de făcut, nu aduce nimic bun în activitatea mea”.
Vreau să ofer servicii nu doar personalizate, ci servicii potrivite atât antreprenorului, cât și firmei sale. Vreau să ofer servicii care să ajute, nu doar servicii pentru că așa prevede legea.
Cum mă poți ajuta?
Nimic mai simplu. Acordă-mi, te rog, câteva minute și completează chestionarul de mai jos:
Îți mulțumesc pentru timpul acordat și îți ofer cadou un check list cu documente și măsuri obligatorii pentru fiecare domeniu în parte. Aceste documente pot fi utilizate atât de cei ce își asuma responsabilitățile în domeniu, dar mai ales de cei ce vor să verifice dacă au documentele elaborate conform prevederilor legale.
Poți descărca cele 2 documente folosind link-urile de mai jos.
Check-list documente și măsuri pe linie SSM
Check-list documente și măsuri pe linie PSI
Ne reauzim curând!